თანხის უკან დაბრუნების პოლიტიკა

თანხის უკან დაბრუნების პოლიტიკის წესები ბოლოს შეიცვალა 2017 წლის 21 ივლისს.

ონლაინ შეძენილი პროდუქტის გადაცვლა

  1. პროდუქტის გადასაცვლელად უნდა გამოგვიგზავნოთ პროდუქტი ფოსტით ან მოიტანოთ პროდუქტი ონლაინ მაღაზიის სერვის ცენტრში შემდეგ მისამართზე;
    1. თბილისი, ოთარ ონიაშვილის #34 ნომერი
  2. ფოსტით გამოგზავნისას ჯერ უნდა აიღოთ დაბრუნების ბლანკი და გამოაყოლოთ ის თქვენს გზავნილს. ბლანკის აღება ძალიან მარტივია:
    1. შედით “შეკვეთები"-ს გვერდზე თქვენ პროფილში.
    2. ამოირჩიოთ შეკვეთა რომლის პროდუქტის დაბრუნებაც გინდათ.
    3. მონიშნეთ პროდუქტ(ებ)ი რომლებიც გინდათ რომ დააბრუნოთ.
    4. გთხოვთ მიუთითოთ გადაცვლის მიზეზი.
    5. დაელოდეთ ჩვენ დასტურს, რის შემდეგაც გამოგიჩნდებათ ბლანკი.
    6. ამობეჭდეთ ბლანკი და გამოაყოლეთ შეკვეთას.
  3. პროდუქციის გაცვლა შესაძლებელია მისი შეძენის დღიდან 7 დღის განმავლობაში.
  4. გაცვლა შესაძლებელია იმ შემთხვევაშითუ პროდუქციას აქვს შენარჩუნებელი სარეალიზაციო იერსახეარის იდეალურ მდგომარეობაში და მასზე დატანილი ქარხნული იარლიყი არ არის დაზიანებული ან მოხსნილი/დაკარგული.
  5. ჰიგიენიდან გამომდინარე წინდებისსაცვლებისა და ფეხსაცმლის მოვლის საშუალებების გაცვლა არ არის შესაძლებელი!
  6. ფასდაკლებული პროდუქციის გაცვლა შესაძლებელიაშეძენიდან 3 დღის განმავლობაში.
  7. შეძენილ პროდუქციაზე წუნის აღმოჩენის შემთხვევაშიმისი გაცვლის ვადა განისაზღვრება 14 დღით.
  8. გაცვლის ოპერაციის ჩასატარებლად, გთხოვთ პროდუქციასთან ერთად მოგვაწოდოთ მიღებული ინვოისი.

ონლაინ შეძენილი პროდუქტიში გადახდილი თანხის დაბრუნება

  1. პროდუქტის დასაბრუნებლად უნდა მოიტანოთ პროდუქტი ონლაინ მაღაზიის სერვის ცენტრში შემდეგ მისამართზე;
    1. თბილისი, ოთარ ონიაშვილის #34 ნომერი
  2. თანხა იმ შემთხვევაში ბრუნდება თუ თქვენ არ მიიღებთ ნივთს შეკვეთიდან 14 დღის ვადაში.
  3. თანხა ანაზღაურდება 3 (სამი) სამუშაო დღის მანძილზე.
  4. თანხა ბრუნდება სრულად.
  5. თანხა ანაზღაურდება თუ მიიღებთ ქარხნული წუნით, დეფექტით ან სხვა რაიმე დაზიანებით ჩვენი ბრალეულობით
  6. თანხა არ ანაზღაურდება თუ დაზიანება მიყენებულია თქვენს მიერ.